czwartek, 12 maja 2016

Coachella 2016 *Stylizacje*

Hej kochani,
tak wiem już dawno nic nie było słychać tutaj na blogu, ale pewnie wiecie jak to jest, brak weny, brak inspiracji, brak jakichkolwiek pomysłów.
Postanowiłam wsiąść się w końcu za wszystko i obiecuje że była to już ostatnia wymówka.












                                                                                                                                                                    Post który już zawsze chciałam napisać dotyczył kultowego festiwalu Coachella w Californii.
W związku z tym, ze dobiegł on już końca ułożyłam dla was zestawienie najlepszych stylizacji.
Serdecznie zapraszam i mam nadzieje ze się wam spodoba.


                                                                                                @thriftsandthreads
           

                                                                                                        @aniab
                                             
                                                                                                       @ninasuess
                             @erikatham

                    @vanessahudgens













Reszta to znalezione inspiracje z internetu przypadkowych osób.




To już by było na tyle. Mam nadzieję że post wam się podobał, mimo tego że pojawił się tak późno. Pamiętajcie o komentarzach i obserwacjach jak wam się podobało i zapraszam was już wkrótce na następny post.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz