piątek, 15 kwietnia 2016

Kylie Jenner Lip Kit *Metall Matte*

Hej kochani,
każdy (mam taką nadzieję) zna Kylie Jenner, słynną siostrę Kardashianek która co jakiś czas wypuszcza nowe barwy swoich pomadek KYLIE.
A że dokładnie jutro,15.04.2016 wypuszcza nową linię Metall Matte Lipstick przedstawiam właśnie tę odcienie w tym poście także,
zapraszam.





Pierwszym odcieniem z edycji Metall Matte Lipstick jest REIGN, czyli metaliczny ciemny brąz.




Kolejny KING K, jest już jaśniejszym brązem wpadający w nude który w świetle wygląda lekko złoto.
























I ostatni HEIR, kolor wchodzący w róż, czyli też typowy odcień nude który wpada w świetle lekko w barwy różowego złota.
























Dodatkową ciekawostką nowej linii jest to ze oddają inny kolor w normalnym świetle oraz inaczej wygląda przy blasku fleszy.
























Koszt to 29$ czyli jakieś 110 zł, do zakupienia TUTAJ jeśli wam się uda. Ostatnie zostały sprzedane w kilka sekund.

























"Ojciec" jak mówi Kylie, Caitlyn Jenner wypuściła swoją własną szminkę Maca którą tutaj też zobaczycie. Odcień Finally Free, nudeowy róż z drobinkami brokatu, koszt to 17$ czyli jakieś 63 zł, do zakupienia TUTAJ
Kupnem tych szminek wspieracie organizacje przeciw AIDS. Za każda z nich MAC przeznacza cala wartość 17$ dla fundacji.

























Podobał się wam post ? Dajcie mi znać w komentarzu. Będzie mi bardzo miło  :)

6 komentarzy:

  1. Kolory ładne, jednak ja nie przepadam za metalicznymi produktami do makijażu, szczególnie ust;)

    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kolory ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety bardzo ciężko je dostać :( Pozdrawiam.

    www.avantvous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kolorki *.* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna kolorystyka, ciekawe jaka trwałość ;)
    zapraszam annatajemnicza21.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. obs/obs? jeśli tak daj znać u mnie na blogu :)
    http://xiuxiu-san.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń