czwartek, 2 czerwca 2016

-49% w Rossmann część 1

Hej kochani,
jak już mówiłam, nadrabiam posty i wracam z podwójną siłą. 9 Maja minęły promocje w drogerii Rossmann, także w tej części pokaże wszystkie produkty do ust jak do ich pielęgnacji.
Zapraszam





Pierwszą i moją ulubioną firmą w ostatnim czasie jest Wibo i właśnie z tej firmy zakupiłam najwięcej produktów.
Pierwszymi są kultowe pomadki matowe Million Dollar Lips które się trzymają według producenta 4 godziny, co jest prawdą. Pomadki te zakupiłam w odcieniu ciemnego różu 2 i brązu 1. Co do brązu to jest to idealny zamiennik do pomadki Posie K od Kylie Jenner. Normalna cena ich to 11,29 zł ,na przecenie kosztowała 5,57 zł.












                             




























Następny produkt marki Wibo to długotrwała pomadka do ust Lips to Kiss Longlasting Lipstick z numerem 1. Jest to pomadka w kredce przypominając bardzo te z Astora. Po użyciu jej, usta stają się lekko matowe. Cena stała to 9.29 zł ,koszt na przecenie to 4,74 zł.






















Matte Intense , czyli długotrwała pomadka do ust o czerwonym odcieniu 1 to kolejny zakupiony produkt marki Wibo. Co do trwałości to muszę powiedzieć że również się długo utrzymuje na ustach a dodatkowo ma przepiękny zapach. Cena to 12,99 zł , na przecenie 6,63 zł.





Oczywiście nie mogło tez zabraknąć kredki do ust Lip Define Pencil o odcieniu metalicznej czerwieni 1. Co do trwałości to jeszcze jej nie sprawdzałam ale słyszałam o niej bardzo dużo dobrych opinii. Cena wynosi 9,29 zł, po przecenie 4,74 zł.






















Z lovely postanowiłam zakupić produkt którym byłam zaciekawiona już od dawna. Jest to żelowy błyszczyk do ust z formuła długotrwałą. Co jest ciekawe w tym produkcie to to, że jest on tak zwanym tintem. Ma on na celu "zafarbować" usta tak , że kolor będzie widoczny nawet kiedy zejdzie z ust pomadka. I to naprawdę działa, efekt tego jest cudny. Cena tej pomadki to 6,29 a na przecenie 3,06 zł czyli prawie za darmo.























Kolejne dwa produkty są z marki Miss Sporty. Osobiście jeszcze nigdy niczego nie miałam z tej marki , a skoro była okazja to musiał nastąpić ten pierwszy raz. Konturówka mini-me lip liner za 9,79 zł , przecena na 4,79 zł to pierwszy produkt który wpadł mi w ręce. Jest to kredka o kolorze 010 Toffee która pięknie została dopasowana do nazwy.























Nie mogło tez zabraknąć szminki miss sporty o podobnym odcieniu 101 My Adorable Nude z edycji My BFF Lipstick. Jest to bardzo ładny kolor nude o perłowo brązowym odcieniu. Cena wynosi 11,69 zł , z przeceną na 5,73 zł.























Już niestety, lub też stety ostatni produkt to balsam do ust o smaku waty cukrowej marki Bielenda. Nie tylko zakochałam się w smaku ale też zapachu a kolor ma równie cudny. Jest to perłowy róż. Balsam ma na celu nawilżyć usta naturalnym składem w który wchodzi miód, cukier trzcinowy, masło kokosowe i masło shea. Kosztuje 8,49 zł , cena na przecenie wynosiła 4,33 zł.




















I to by było na tyle dzisiejszego posta. Na następną część zapraszam już wkrótce.
Pamiętaj zostawić po sobie ślad w formie komentarza lub cokolwiek i dziękuje za motywacje. Pozdrawiam i widzimy się nie długo w następnym poscie.

1 komentarz:

  1. Ja z tej części promocji nie skorzystałam, kupiłam tylko żele do skórek. A wszystko przez burdel na półkach. Pisałam o tym na swoim blogu w poście poświęconemu zakupom z promocji :)

    OdpowiedzUsuń