sobota, 9 stycznia 2016

NAILS OF THE MONTH ~ Listopad &Grudzień

Hej kochani,
witam was w nowym i pełen wyzwań roku 2016. Pełen wyzwań dlatego, że za nie cały tydzień mam maturę która ma w tej chwili pierwszeństwo. Właśnie dlatego też tak długo nie było mnie tutaj ale obiecuje że po zdanej mam nadzieje maturze wezme się za bloga i będę pisać częściej. Dość już gadania, zaczynam post.



Przygotowałam kolejny cykl Nails of the Month miesięcy listopad i grudzień. Dwa na raz przez to, że miałam w listopadzie krótką przerwę od lakierów żeby moje paznokcie się zregenerowaly. W Grudniu było juz jak zawsze, czyli co tydzień inny wygląd.


Jeszcze w listopadzie postanowiłam postawić na naturalność i prostotę do której zainspirowała mnie na swoim Instagramie Karolina Gilon. Jest to beżowy lakier essence na którym umiescilam wzorki typu linii przekątnych i wzdłużnych oraz trójkąt i owal jak widac na zdjeciu. Wzorki są wykonane lakierem essence " 33 wild white ways".

















W grudniu pierwszym wyglądem był zwykły matowy lakier essence "05 yummy gummy " z serii pastels. Bodajże nie miałam wtedy zbyt dużo czasu na wzorki wiec jest prostota.
































Do kolejnego designu zainspirowałam się poprzez Instagrama Nailspapoland skąd biorę większość inspiracji jeśli chodzi o kupno lakierów. Jest to jasno niebieski kolor umieszczony na całej płytce marki p2 "920 up in the air! " wzdłuż którego po boku paznokcia pociagnelam linie ciemniejszym niebieskim lakierem essence "31 electriiiiic ".



















Tydzień później znów powtorzylam wygląd Nailspa dodając dodatkowo coś od siebie. Na dwóch paznokciach jest lakier różowy p2 "010 rule breaker " , na kolejnych dwóch ciemniejszy szary maybelline "287 grey matters " który pokrylam jaśniejszym p2 " 542 arctic" żeby uzyskać wymagany odcień. Na białym lakierze essence "33 wild white ways " umiescilam wzór krzyża z pigmentu essence "02 fantastic girl ".  Całość została pokryta lakierem bezbarwnym aby pigment się utrzymał na paznokciu niestety na zdjeciu troszke poodpadal.



















Ostatnim juz lakierem jest czerwony marki p2 "100 open your heart! " który wybralam ze wzgledu na to żeby go wykończyć i kupić nowy bo mi szkoda wyrzucić :D.



















To już na tyle w dzisiejszym poscie, mam nadzieje że wam się podobało i zostawicie komentarz który jak wiecie motywuje mnie do dalszego działania dla was. Jeszcze raz kochani życzę wam szczęśliwego nowego roku pełen sukcesów i pełen spełnienia marzeń :*

1 komentarz: