sobota, 19 grudnia 2015

POLAND HAUL

Hej kochani,
mialam zamiar ten post dodac juz w listopadzie ale jakos nie wyszlo dlatego jest teraz. W pazdzierniku bylam w polsce i wybralam sie na male zakupy a w związku z tym że w końcu mogę skorzystać z okazji pójścia do polskich sklepów przygotowałam mały haul.



Pierwszym sklepem w którym byłam jest sinsay. Szczerze powiem że nigdy o nim ani nie slyszalam ani nie byłam i jestem pozytywnie zaskoczona ponieważ kupiłam dość dużo i wydałam więcej niż planowałam.


















                                                                    - bluza - SINSAY
                                                                    - t shirt - SINDAY
                                                                    - top -  SINSAY
                                                                    - sukienka - SINSAY
                                                                    - sukienka - SINSAY

Również od dość dłuższego czasu planowałam pójść do jednego z popularnych second handow w tamtejszej okolicy. Zakupiłam bluzeczke marki topshop i spodenki h&m. Dodam ze był to mój pierwszy raz na szmatach.




Ostatnim sklepem to biedronka którą po prostu uwielbiam bo w końcu dzięki promocji mogłam sobie kupić produkty do twarzy Under Twenty. Kupilam te produkty nie tylko bo byly w przecenie ale rowniez dlatego zeby wziasc udzial w konkursie fotograficznym U20 i dlatego ze slyszalam o tych produktach mase dobrych opinii i bardzo mi sie marzylo ich przetestowanie. Recenzja pojawi sie wkrotce. 






O to moje zdjecie podeslane do konkursu



Mam nadzieje ze notka sie podoba i zostawisz komentarz. 
Pamietaj ze jestes dla mnie mega motywacja do dalszego dzialania. 
Dziekuje ci bardzo :* 

4 komentarze:

  1. swietne zdjęcia:) masz bardzo ładne szczupłe nogi:)
    k4si44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! ♥ Organizuję rozdanie na blogu - nagrody są świetne a zasady banalne. Jeśli byś miała chwilkę wolnego czasu, zajrzyj może akurat ci się spodoba i weźmiesz udział. Zachęcam, bo na prawdę warto! Pozdrawiam :)
    http://dariaa-blog.blogspot.com/2015/12/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia w konkursie ;)
    Ja ten sklep też nie dawno odkryłam bo studiuję w mieście gdzie akurat się znajduję i też złowiłam tam parę ciekawych rzeczy!

    Zapraszam: Blog^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz idealną figurę i takie długie, chude nogi *-* zazdroszczę bardzo :) Co do U20 to śliczne zdjęcie do konkursu!
    _______________________________
    Zapraszam do mnie: YOZIZIRA.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń