niedziela, 11 października 2015

ZMIENIAC SIE ?

Hej kochani,

dzisiaj porusze troszke powazniejszy temat. Mianowicie chodzi o zmiane swojej osobowosci.
Przez ostatnie kilka lekcji niemca rozmawialismy o tym ja sie zmienic i czy warto a jesli tak jak to zrobic.
Doprowadzilo mnie to do myslenia i postanowilam napisac tego posta.
A teraz pytanie do ciebie..... Jestes zadowolona z siebie i tego jaka jestes ?
Tak wiem trudno odpowiedziec na to pytanie poniewaz jest na tym swiecie malo osob ktore sa w 100 % z siebie zadowoleni , chyba ze nazywasz sie Kanye West , masz wszystko czego sobie zarzyczysz i w ogole.
Nie nie jestesmy Kanye Westem i malo kto rzuca kasa na lewo i na prawo , a wlasnie to pieniadze nie sa potrzebne. Najwazniejsza jest twoja wola. Nie rob nic na sile. Najpierw zastanow sie co bys chciala w sobie zmienic, czy to charakter czy po prostu swoj wyglad. Do tego celu sie zblizaj sie malymi kroczkami i nie mysl sobie czasami ze wszystko zrobisz na raz bo na pewno ci nie wyjdzie... uwierz mi , wiem co mowie. Tylko najwazniejsze jest ze nie masz robic nic na sile.
Kiedy sama postanowilam cos w sobie zmienic nie zrobilam tego raptownie. Podchodzilam do tego malymi kroczkami , tak jak zastanawianie sie co robie zle ze inni mnie krytykuja lub jakie cechy charakteru ja wlasciwie posiadam. Po trochu do mnie docieralo ze jestem zbyt wyszczekana i nie powinnam sie zwracac tak do osob jak to robilam wczesniej przez co do mnie mowili ze jestem agresywna.
 I co ? Udalo mi sie ale dopiero po pol roku. A jak ? No wlasnie zastanawialam sie nad tym co robie i czy to robie dobrze. Staralam trzymac jezyk za zebami zeby czasami nie palnac jakiegos glupiego tekstu.
Jestem taka jaka bylam wczesniej tylko zmienilam zachowanie i podejscie do innych ludzi.

Ja dalam rade i w ciebie tez wierze. Musisz tego tylko bardzo chciec oraz sie postarac zeby ci wyszlo a moze ci sie udac wszystko. Nie wadp w siebie i rusz dupe.

 PAMIETAJ W ZYCIU NIE MA NIC ZA DARMO!








przepraszam ze malo twarzy ale wiecie jak to jest Bad Face Day ;/

3 komentarze:

  1. Masz błąd w słowie "dzisiaj" :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :)
    Obserwuję i zapraszam: lifeforbeautymoments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna figura i super zdjęcia! :)
    Pozdrawiam.

    http://itemfashionphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń