sobota, 30 maja 2015

SZORTY DIY

Hej kochani, dzis mam dla was kolejna notke, wiem mam troche spore opoznienie ale zbieralam materialy na bloga :)
Dlatego startuje z pierwszym DO IT YOURSELF spodenek ktorymi mnie zainspirowala strona zszywka.pl .

Materialy:   -dlugie czarne spodni ( mozecie tez uzyc innych )
                      -materialu w koronke 
                      -nozyczki krawieckie
                      -mydelko krawieckie lub pisak
                      -igle i czarne nici najlepiej takie pod kolor spodni
                      -linial
















Pierwszy krok,to ustalenie dlugosci nogawek naszych spodenek, moje ucielam na dlugosc 24cm od pasa w dol. Nogawki ucinacie nozyczkami krawieckimi, lepsze wam powiem sa krawieckie bo po pierwsze sa ostrzejsze i po drugie lepiej sie nimi tnie nawet grubsze materialy. Nastepny krok, to mierzenie szerokosc nogawki z jednej i z drugiej strony. Ucinacie dodatkowo paski z koronkowego materialu o dlugosci szerokosci spodenek 
ktore wczesniej wymierzylyscie. U mnie byly to paski o dlugosci 25 cm i szerokosci okolo 5 cm. Dodatkowo wycielam w spodenkach trojkaty w ktore rowniez wszylam trojkaty koronki. Pamietajcie aby zostaly one przyszyte najlepiej 2 cm pod nogawka zeby bylo ta koronke w ogole widac. I gotowe :) 

czas wykonania to okolo 30 minut gdy sie wszystko porzadnie przygotuje i wymierzy i nastepnym razem obiecuje lepsze zdjecia 








2 komentarze:

  1. No fajny pomysł, może kiedyś użyje ^^ ładnie to wygląda ;3 /@Mrs_Styles437

    OdpowiedzUsuń
  2. No fajny pomysł, może kiedyś użyje ^^ ładnie to wygląda ;3 /@Mrs_Styles437

    OdpowiedzUsuń